renilde.reismee.nl

Hangmaffen

Lang geleden! Hoe is het daar met jullie? Ik heb eindelijkeen internetcafeetje gevonden en een lift ernaartoe! De dagen vliegen hier zo snel voorbij.Ongelooflijk dat ik al meer dan drie weken weg ben. Genieten is dus de boodschap... En genieten doe ik!

Vorige week begon heel avontuurlijk met drie nachten in het hartje van de jungle. Overnachten in een hangmat was een toffe ervaring! Dat zijn wel serieuze hangmatten die ik nog nooit gezien had: een stevige onderkant, volledig omgeven door een muskietennet met zelfs een dakje erboven! 't Was even wennen om mijn draai te vinden, maar uiteindelijk lig je wel in een min of meer comfortabele slaaphouding, opgerold in een bolletje.Tijdens de pikdonkere nacht liggen luisteren naar de geluiden van de jungle... Een mooier slaapliedje kan ik me niet inbeelden! Het werk viel best wel mee: de eerste dag trail cutting (met onze parang op een rijtje een pad kappen door de bossen) en de dag erna painting(langs dezelfde weg de bomen markeren met gele verf). De rest van de tijd konden we relaxen, river cruise, vissen, nightwalk,... We hebben ookde grotten van Batu Puteh bezocht en een steile berg beklommen van waarop we een prachtig uitzicht hadden. De hele wereld leek er enkel nog uit jungle te bestaan.

Reacties

Reacties

Jona

En met de hele wereld die uit jungle bestaat viel den ellentriek uit!

Na een ganse tocht naar een internet cafeetje, kreeg ik net een bericht dat na 1 paragraaf de electriciteit in het dorpje uitviel, waardoor de verhalen nog eventjes op zich zullen laten wachten.

Collega's

Coucou, legallegal, on est super contente de voir que tout se passe pour le mieux dans la jungle, profites-en bien, on pense souvent à toi et Emilio aussi ;-)

Sylvie Vanbossele

Hey Renilde,

Eén kort zinnetje : ben stiekem heel erg jaloers op jou :-)

Geniet er nog van, met volle teugen, this is once in a lifetime !!

Groetjes,
Sylvie (kantoor Halle)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!