renilde.reismee.nl

Check!

Muskietennet check... Oordopjes check... Muggenspray check... Nog snel een extra cd van ABBA op mijn iPod check...! Het gerief om in mijn rugzak te proppen ligt toch al mooi tentoongesteld op het bed. Zover zijn we al!

De voorbije dagen had ik regelmatig een 'de laatste keer' gevoel: de laatste keer de brievenbus leegmaken op het werk, de laatste keer alles geven tijdens de repetitie met een Duvelke op mijn gitaarversterker, de laatste keer de eitjes van onze kippen in de koelkast leggen, nog een laatste knuffel van Stijn en Lena,...Ik word zo stilaan een gevaarlijke concurrente van de professionele afscheidsnemer.Morgen is Jona zijn verjaardagen tevens ons laatste dagje samen. Mijn bescheiden opgebouwde ervaring in afscheid nemen zal dinsdagochtend pas ten volle beproefd worden! Om 6uga ikvan in Denderleeuw met de trein naar Amsterdam endaar neem ik om 12uhet vliegtuig naar Kuala Lumpur (iets meer dan 18 uur vliegen).Pas tegen de volgende ochtend 8u heb ik een binnenlandse vluchtnaar Sandakan, om uiteindelijk woensdagmiddagrond 11u te eindigen waar mijn reis kan beginnen.

Het avontuur roept me.Ik voel me er helemaal klaar voor. Wat ik in Borneo zal meemaken, voelen en beleven is zo onvoorspelbaar, dat ik vertrek zonder bepaalde verwachtingen. Ik kijk er wel enorm naar uit om alles te kunnen delen met jullie dankzij deze blog!

Laatste update reislog voor vertrek check...!

Mijn volgende bericht zal ik schrijven vanuit Sandakan... Tot dan!

Reacties

Reacties

jeroen

hela,

maak je droom waar! Al tien jaar hoor ik praten over vrijwilligerswerk in het buitenland. Nu eindelijk zo ver.

Maak er een mooi verhaal van en zit vooral niet in met jona. hij wordt goed opgevangen door ons hoor.

mooi verhaal gewenst
jeroen

Tante Francine

Lieve nichtje, ik wens je heel veel succes met je onderneming. Je houdt wel van een uitdaging, het is niet je eerste ontmoeting met een verre vreemde wereld. Ik wens je een pak avontuurlijke, uitdagende, verrassende, spannende ..... belevenissen en dat het daar soms ook gewoon gezellig en plezant is.

Margot

Lieve Renilde,
Vandaag ontdek ik pas dat je de wijde wereld intrekt, en je bent al vertrokken!
Toch wil ik je nog het allerbeste wensen op je reis, geniet ervan met volle teugen, profiteer ervan en kom herboren terug!
Ik volg je blog hier zeker op de voet, zo ben ik ook een beetje in 't buitenland :-)
Veel plezier en een dikke kus, ook van Nora en Inti

françois Jurgen

motjen geeft er dor mor een lap op he en lotj die apen mor ich zien dat ge al ervoaring etj mee apen of mee verkes xX

tantan

Renilde, ge gaat da goed doen jong ! En als het moeilijk wordt stuurt ge een mailken he ! ;-)

de Suye

Mor motjen tosh es anen eersten dag e wa mis vallen, tes te hopen vur a dat ge rap uwen draai vindt he anders zullen het lange dagen worden mor da zal wel beteren za en nekeer ont werk hebt ge iets om handen en tan passeerd da oek wel. Veel succes he motjen !!! xxX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!