renilde.reismee.nl

Vrijwilligerswerk

Poker Amaaai, ik heb hier al de pannen van het dak gepokerd! Albert heeft ons chips gemaakt van takken in de jungle. Veel vrije momenten worden opgevuld met gezellige kaartspelletjes. De inzet voor een spelletje poker is 2, 4 of 6 ringgit. Als we serieus in the mood zijn of het voorbije verlies hopen te compenseren durven we wel eens voor 10 ringgit spelen! Dat is ongeveer 2 euro... Ik sta nog steeds positief en hoop dat zo te houden! Trouwens, ik heb mijn nieuwe vrienden leren wippen, maar ben de correcte puntenverdeling vergeten. Kan iemand me helpen?

Reacties

Reacties

Jona

Kaart(en) Punten
meeste kaarten 2
meeste schoppen 2
ruiten tien 2
schoppen twee 1
een aas (vier keer) 1

wipt er daar maar lustig op los ;-p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!